Toimitusehdot
Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen, 18 vuotta täyttänyt. Tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä. Tehdessään tilauksen tilaaja hyväksyy toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilaamisen yhteydessä sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin, jotka koskevat kaikkia tästä verkkokaupasta toimitettuja tuotteita. Nämä ehdot ovat voimassa, ellemme sovi erikseen muita ehtoja kanssasi.
Tilauksen tekeminen
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Toimitusalueena on pääsääntöisesti Suomi. Tilaajan kanssa on mahdollista sopia toimittamisesta ulkomaille.
Tulostan 3D-tulosteet tilauksesta, niitä ei ole varastossa. Tästä syystä tilauksen käsittelyssä on 1-3 päivän viive.
Tuotekuvien värit ja niiden sävyt saattavat vaihdella tietokoneiden näytöillä, ja varsinkin violetin sävyiset tuotteet. Tuotekuvaus on jatkuva prosessi, ja pyrin tekemään tekstit mahdollisimman kuvaaviksi. Jos huomaat puutteita tai virheitä, voit laittaa minulle siitä viestiä, niin korjaan tiedot.
Maksutavat
Paytrail:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Toimitus ja toimituskulut
Pakkaan ja postitan tilauksia päivittäin. Toimitusaika vaihtelee tilatun tuotteen mukaan 1-3 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät Postin voimassaolevan hinnaston mukaisesti, edullisimman tavan mukaan. Pienet tuotteet toimitetaan kirjeenä kotiosoitteeseen, isommat tuotteet pakettina. Myös pienet toimitukset voi tilata pakettina, jolloin asiakas saa seurantakoodin.
Palautus
Tietyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta (henkilökohtaiseen suojaamiseen tarkoitetut tuotteet sekä tilaustyönä tehdyt tuotteet). Palautuksesta tulee sopia aina etukäteen, laittamalla sähköpostia johannas.kauppa@gmail.com -osoitteeseen.
Kun palautat tuotteita, tarkistamme mahdolliset alennukset ja edut, kuten paljousalennukset ja toimituskuluedut. Myös jos palautat osan tuotteista, hyvitämme vain palautettavien tuotteiden hinnan.
Palautuksen hyvityksen hoidamme käyttämäsi maksupalvelun kautta maksutavan mukaisesti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Pyydämme säilyttämään kaikki asiakaspalautukseen liittyvät asiakirjat huolellisesti, kunnes olet saanut meiltä tiedon palautuksen vastaanottamisesta.
Palauta vain avaamattomia, kokeilemattomia ja ehjiä tuotteita. Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Tilauksen pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, Johannas-kaupalla on oikeus periä tuotteen arvonalennus aina täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut.
Palautusoikeus ei koske juuri sinulle räätälöityjä erikoistilauksia.
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus
Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä paketti, josta ei ole tehty palautusilmoitusta ei ole palautus. Noutamattomista paketeista aiheutuu meille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden vähentää palautuskustannukset asiakkaalle hyvitettävästä summasta.
Virheelliset osoitetiedot tai väärä puhelinnumero
Asiakkaan tilauksensa yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero. Kirjoitusvirhe on virhe mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.
Oliko saamasi tuote väärä tai vahingoittunut?
Jos tilauksesi mukana tullut tuote on väärä tai vahingoittunut tai tuotteita puuttuu, ilmoitathan siitä välittömästi sähköpostitse johannas.kauppa@gmail.com.
Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa ja tuotteita puuttuu / tuotteet ovat vahingoittuneet, tee reklamaatio välittömästi paketin toimittajalle ja ilmoita siitä meille, mielellään heti noutaessasi/saadessasi paketin. Saat lopullisen korvauksen kuljetuksessa vahingoittuneesta tuotteesta paketin kuljettajan eli Postin tai Matkahuollon kautta. Vastuumme virheellisestä tuotteesta rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.